Leadzooka AI agent

Leadzooka 23: AI Agent - Vytvorte si virtuálneho asistenta, ktorý pracuje nonstop

August 14, 20252 min read

Určite ste si kládli otázku, kde v Leadzooke nájdete spomínanú umelú inteligenciu (AI). V tomto blogovom príspevku sa ponoríme do sveta AI Agentov, vašich virtuálnych asistentov, ktorí sú pripravení pracovať nonstop.

Leadzooka AI agent

Kde nájdete AI Agenta?

V ľavom menu prejdite do sekcie "AI Agents" a z hornej ponuky si vyberte možnosť "Conversation AI". Na tomto mieste si môžete vytvoriť svojich vlastných AI botov.

Čo dokáže AI Agent (AI Bot)?

Vytvorení AI boti sú napojení na ChatGPT a môžete ich používať na rôzne účely. Pozrime sa na ich konfiguráciu:

  • Nastavenia bota:

  • Meno bota: Ako sa má volať.

  • Prevádzkový režim ("Operating mode").

  • Kanály komunikácie: Môžete si vybrať, v ktorých kanáloch má bot komunikovať – zatiaľ je to live chat, ale môžete zvoliť aj WhatsApp, SMS, Facebook či Instagram.

  • Pokročilé nastavenia: Čas, ako dlho má bot čakať pred odoslaním odpovede, maximálny počet správ v konverzácii a cenník konverzácii.

  • Trénovanie bota:

  • Kľúčový krok: Keďže ide o AI, nemôžete ho spustiť do komunikácie s reálnymi zákazníkmi bez toho, aby ste ho vytrénovali.

  • Forma chatu: Máte k dispozícii okno, v ktorom si formou chatu môžete s botom priamo písať a upravovať alebo schvaľovať jeho odpovede, kým s nimi nie ste úplne spokojní.

  • Definovanie cieľov bota:

  • Osobnosť: Popíšte jeho osobnosť a tón komunikácie.

  • Zámer: Aký je jeho hlavný cieľ, čo chcete, aby pre vašu firmu vykonával.

  • Dodatočné informácie: Poskytnite mu ďalší kontext a doplňujúce informácie.

  • Definovanie akcií bota: AI bot môže zabezpečovať rôzne akcie:

  • Dohadovanie stretnutí.

  • Spúšťanie triggerov vo vašich automatizačných workflowoch.

  • Pridávanie kontaktných informácií do vašich kontaktov.

  • Zastavenie bota.

  • Odovzdanie komunikácie človekovi.

  • Presmerovanie.

  • Automatické vykonanie follow-upu s vaším kontaktom.

Štatistiky a databáza znalostí (Knowledge Base)

V poslednej časti uvidíte všetky možné štatistiky k výkonnosti vášho bota.

Knowledge Base (Báza znalostí): V menu "AI agents" nájdete aj subsekciu "Knowledge Base". Je to vaša interná Wikipédia, kam nahrávate všetky podklady pre vášho AI bota, z ktorých môže čerpať a učiť sa.

Zdroje pre učenie: Web crawler (môžete nahrať svoj vlastný web), FAQs (dokumenty) a Tables (rôzne tabuľky s informáciami).

Pravidlo: Čím viac dát umelej inteligencii dáte, tým lepšie výsledky bude pre vás generovať.

Vytvorte si svojho vlastného AI bota ešte dnes a využívajte ho na automatizáciu komunikácie a úsporu zdrojov, pričom vám bude pracovať nonstop!


Back to Blog